В деяких ситуаціях хворому краще не відвідувати медичний центр або поліклініку з метою консультації у лікаря.  Це пов'язано з потенційною можливістю контакту з іншими дітьми і можливим загостренням симптомів у хворої дитини. Коли ж краще викликати лікаря додому, щоб запобігти розвитку ускладнень у малюка? Щоб правильно оцінити ситуацію завжди пам'ятайте про деякі симптоми, які допоможуть вам швидко зорієнтуватися.

Основні показання для виклику дитячого лікаря додому

Зазвичай дитячого лікаря викликають при підвищенні температури тіла, появі кашлю та болю в горлі. Це виправдано, тому що навіть при неускладненому ГРЗ пацієнту необхідно дотримуватися постільного режиму, а відвідування поліклініки точно не посприяє швидкому одужанню дитини. Якщо малюка турбують висока температура тіла, м'язова слабкість , головний біль та інші прояви інфекції, йому краще пройти огляд лікаря в домашніх умовах.

Багато хто з батьків, цікавиться, за якої температури слід подумати про виклик лікаря додому для дитини? Справа в тому, що немає якихось певних стандартних цифр, бо всі діти реагують на гіпертермію по різному. Тому якщо загальний стан малюка значно порушений, то навіть при температурі 37,5 °C (або нижче), не варто відкладати огляд лікаря.

Варто пам’ятати, що деякі симптоми гострих станів – це показання до виклику швидкої допомоги, а не педіатра. До них належать судоми, гострий біль в області живота, температура тіла вище за  39°C, яку не можна знизити в домашніх умовах, кровотечі будь-якої локалізації, втрата свідомості тощо. В цих ситуаціях можуть знадобитися госпіталізація або медикаментозна допомога вдома, тому доцільніше відразу викликати бригаду швидкої допомоги.

Інші показання для виклику педіатра додому:

• патронаж новонароджених;
  • сильна нудота, блювання, запаморочення;
  • тупий біль в животі;
  • хронічні захворювання, що ускладнюють можливість відвідування поліклініки;
  • підозра на інфекційне захворювання (наприклад, вітряна віспа чи краснуха).

Якщо Вам необхідно викликати педіатра на Позняках, рекомендуємо звернутися до нас. Педіатрам, що працюють в в «MD clinic», можна довіряти, тому що вони мають великий практичний досвід роботи в різних медичних закладах – стаціонарах та амбулаторіях. До того ж, всі вони насправді люблять дітей, і завжди спокійно та доброзичливо пояснюють батькам суть діагнозу та план подальшого лікування.

Переваги виклику лікаря в в «MD clinic»

У нашому медичному центрі Ви можете платно викликати педіатра додому, і бути впевненими у швидкому приїзді лікаря та його кваліфікації. Наші педіатри працюють позмінно, а також ведуть прийом у суботу, щоб у Вас завжди була можливість викликати лікаря додому чи прийти на консультацію в клініку

.

Чому варто звернутися саме в в «MD clinic»:

• всі спеціалісти педіатричного профілю мають досвід роботи, більший за 10 років;
  • виклик лікаря можна організувати в зручний та попередньо узгоджений для Вас час;
  • спеціаліст приїде незважаючи на те, було підвищення температури чи ні;
  • з моменту звернення по телефону і до отримання рекомендацій лікаря після огляду, Ви можете впевнитись у високому рівні сервісу надання послуг та медичної допомоги.

Ми бажаємо Вам і Вашим дітям здоров’я! А за необхідності Ви завжди можете звернутися до наших спеціалістів, які з радістю допоможуть Вам, як на профілактичному огляді, так і на консультації з приводу скарг. Інколи краще запросити педіатра додому, щоб уникнути можливих ускладнень та не водити хворого малюка в медичний центр.