Освіта:
У 2002р. закінчила Перший медичний коледж за спеціальністю «Лікувальна справа».
У 2007р. закінчила Київський національний університет імені Тараса Шевченко, біологічний факультет, отримала кваліфікацію біолога та вірусолога.
У 2022р. в національному університеті імені Драгоманова здобула ступінь магістра за спеціалізацією логопедія.
Досвід роботи:
З 2011року працювала біологом в Київській клінічній лікарні № 1 та в приватних закладах за фахом - логопедія.
Основна спеціалізація в медичному центрі «MD clinic»:
Логопедія
Логопед медичного центру "MD clinic"; досконало володіє сучасними методами, які допомагають проводити обстеження та комплексну діагностику мовлення, корекційну роботу:
- розвиток лексичної сторони мовлення;
- формування граматичних умінь та навичок;
- розвиток фонематичних процесів;
- формування правильної звуковимови;
- формування зв’язного мовлення;
- розвиток зорово – просторового гнозісу;
- розвиток мовного дихання.
Пріоритетні методи роботи:
- розвиток артикуляційної і мімічної моторики - корекція порушень звуковимови;
- автоматизація звуків;
- формування і розвиток фонематичного слуху - формування і розвиток лексико-граматичної сторони мовлення;
- розвиток зв'язного мовлення і комунікативних навичок.
Варто звернутися на консультацію до логопеда якщо:
- до 3 років словниковий запас менше 200 слів;
- дитина не вміє будувати фразу з 5-8 слів;
- не може відповісти пропозицією;
- не розуміє прочитані короткі оповідання чи казки;
- не промовляє значну кількість звуків (більше 10-15);
- не знає, як називаються навколишні його предмети;
- в 4 роки словник менше 1000 слів, дитина не використовує прислівників, що позначають часові та просторові ознаки;
- до 4,5 років дитина не вимовляє деякі приголосні звуки;
- пом'якшує звуки;
- говорить дуже тихо або дуже голосно;
- під час розмови часто кліпає;
- сильно жестикулює;
- в 5 років не вимовляє звуки: [ш], [ж], [ч], [ш], [ц], [р], [р'];
- мова прискорена або уповільнена.
Консультацію логопеда необхідно планово прийти при оформленні в дитячий садок і в школу - для визначення форми навчання і ступеня навантаження.